Contact 0771 587 998 - office@greenfamily.ro

Nu aveți nici un produs în coș.

Subtotal: 0,00 RON

Comandă - Livrare - Plată

Comandă

Pașii de urmat pentru plasarea comenzii

1. Alegerea produselor:

- în meniul principal se pot căuta produse după categorii și subcategorii

- după intrarea într-o categorie se afișează în stânga atributele prin care se pot filtra mai departe produsele

- caseta de căutare situată în partea de sus este o altă opțiune prin care se pot găsi produsele dorite.

2. Coșul de cumpărături: - coșul de cumpărături este situat în partea dreapta-sus și este intitulat "Coșul meu".

- pentru adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, se face click pe butonul ”Adaugă în coș” (la unele produse este necesară alegerea gramajului/ culorii etc., resp. se poate defini cantitatea dorită, după care se apasă butonul ”Adaugă în coș”)

- dând click pe coșul de cumpărături se regăsesc produsele selectate

- aici există posibilitatea de a schimba cantitatea produselor sau de a renunța la un produs din coș

3. Pentru a comanda produsele din coșul de cumpărături, este necesară completarea informațiilor solicitate, după care se face click pe butonul "Plasare comandă".

Plată

Modalitățile de plată 

pentru comenzile de pe site-ul www.greenfamily.ro sunt următoarele:

1. Ramburs - plată în numerar la primirea coletului

Pretul total al coletului se va achita agentului de curierat rapid, în momentul primirii produselor. Sau se ridică de la oficiul poștal, în cazul coletelor trimise cu Poșta Română.
2. Card de Credit/ Debit - prin Plăți Online (www.plationline.ro)

- Cardurile acceptate sunt Mastercard, Maestro, Visa și Visa Electron - orice model.
- După finalizarea comenzii veți fi redirecționat automat pe o legătură securizată unde va trebui să urmăriți instrucțiunile primite. În momentul în care ați finalizat plata, atât noi cât și dvs. primiți o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificări de la Plăți Online indică faptul că tranzacția nu s-a finalizat cu succes).
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverul Plati Online. Greenfamily.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastră.
- Tranzacția dvs. prin sistemul Plati Online va apărea pe extrasul de cont cu denumirea www.plationline.ro


3. Plată prin ordin de plată 
După confirmarea telefonică a comenzii veți primi o copie a facturii pe adresa de e-mail. În baza acestei facturi puteți efectua plata fie prin ordin de plată, fie direct la casieria Credit Europe Bank. Atenție: pentru plata la casierie este obligatoriu să prezentați factura.

Anularea tranzacției în cazul plății cu cardul

După realizarea tranzacției, o mai puteți anula în maxim 24 ore, dar nu mai târziu de ora expedierii comenzii de către Green Living SRL. Pentru aceasta va rugam sa ne scrieti la adresa office@greenfamily.ro sau sa ne sunati la numărul de telefon 004-0771-587.998.

O comandă deja expediată poate fi anulată conform condițiilor de retur, specificate mai jos: Condiții de returnare

Menționăm că după anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 zile, în funcție de politica acesteia.

Oferte și Gratuități

Toate ofertele și gratuitățile sunt afișate pe site-ul www.greenfamily.ro.

Atunci când sunt mai multe oferte sau gratuități, ele nu se cumulează.

Clientul are posibilitatea de a alege oferta care i se potrivește.

Promoțiile și cadourile se aplică nominal pentru comenzi. Comenzile făcute pe același nume și la aceeași adresă vor beneficia de ofertă/cadou/promoție in limita unei bucăți sau așa cum este prevăzut pe site

Livrare

Termene de livrare

Termenul de livrare al produselor cumpărate de la societatea noastră, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe serverul gazda a site-ului www.greenfamily.ro.

Transportul se face prin serviciu de curierat rapid (Urgent Cargus sau Transilvania Post) iar taxele de transport și gratuitățile sunt valabile doar în aria de acoperire a firmelor de curierat.

Pentru localitățile care nu sunt incluse în zona de acoperire a curierilor, livrăm coletele cu Poșta Română, în acest caz plata se poate efectua prin mandat poștal la primirea coletului.

Deoarece dorim să acoperim din ce în ce mai multe domenii ale vieții de zi cu zi cu produse naturale și sănătoase, extindem permanent gama noastră de produse, astfel se poate întâmpla, ca produsul comandat să nu existe în stoc la momentul plasării comenzii. În acest caz, livrarea coletului va întârzia câteva zile.

Termene de livrare speciale:  

- comenzile plasate sâmbătă și duminică vor fi expediate luni, urmând să ajungă marți la destinație,

- comenzile plasate într-o zi de sărbătoare vor fi expediate în prima zi lucrătoare după aceea dată

- comenzile plasate într-o perioada în care S.C. Green Living SRL se află în concediu, perioadă specificată pe prima pagină a site-ului www.greenfamily.ro vor fi expediate în primele două zile lucrătoare după terminarea concediului.

Comanda trebuie să ajungă la cumpărător în ambalaj de carton sau plic alb de plastic, niciodată în saci de culoare neagră sau altfel de ambalaje. Dacă coletul prezintă urme de deteriorare, este murdar, rupt, tăiat, desigilat, botit sau ud refuzați primirea coletului, deoarece compania noastră nu a expediat niciodată vreun colet sub această formă. Se va întocmi un proces verbal potrivit acestei situații. De asemenea vă rugăm să ne anunțați telefonic cât mai repede în cazul acestei situații pentru a lua la cunoștință și a rezolva cât mai repede situația.

Taxele de livrare

Transportul se face prin serviciu de curierat rapid iar taxele de transport și gratuitățile sunt valabile doar în aria de acoperire a firmelor de curierat. În cazul localităților care se află în afara razei de acoperire a curierului, clientul suportă cheltuielile suplimentare. Costul exact al transportului i se comunică Clientului înainte de trimiterea coletului, prin email sau telefon. Clientul poate solicita în aceste cazuri și livrarea prin Poșta Română. 

Taxa de livrare este de:

GRATUITĂ* - pentru comenzi de minim 200 RON

- 7,5 RON în cazul comenzilor între 100-200 RON

- 15 RON* în cazul comenzilor sub 100 RON

- GRATUITĂ în Cluj-Napoca: comenzile se pot ridica și personal de la punctul de lucru al societăți, str. Moților nr. 100, Cluj-Napoca, după o confirmare telefonică prealabilă. În acest caz, plata trebuie efectuată în avans, prin bancă.

*Taxele de livrare enumerate mai sus se referă la coletele care au greutatea sub 2 kg. Pentru coletele cu o greutate mai mare se percep acele taxe suplimentare, care se calculează de către firma de curierat resp. poșta.

Livrare cumulată (comenzi de grup)

Pentru a reduce costurile cu transportul, puteți comanda împreună cu vecinii, prietenii, colegii de la locul de muncă etc. și să împărțiți valoarea transportului – sau s-o eliminați complet dacă atingeți valoarea de 200 RON împreună!

Procedura este foarte simplă: fiecare cumpărător plasează comanda înregistrându-se cu datele proprii, iar la finalizarea comenzii se trece aceeași adresă de livrare și în câmpul de observații se introduce mențiunea ”comandă de grup – X bucăți” (X însemnând numărul total de comenzi individuale care vor fi incluse în comanda de grup). Noi vom cumula astfel comenzile, le vom trimite într-un singur colet, dar fiecare comandă individuală va avea factura separată.

Important: pentru a evita problemele cu acest tip de comandă, este obligatoriu ca adresa de livrare introdusă să fie aceeași pentru fiecare comandă individuală, iar la observații să fie trecută mențiunea de mai sus. Numărul total de comenzi individuale ne este necesar, deoarece comenzile nu vor sosi toate în același timp, iar noi trebuie să știm dacă așteptăm încă sau putem expedia coletul.

Mențiune: garanția privind termenul de livrare este valabilă și în acest caz, iar pentru expedierea coletului vom lua în considerare ora la care a intrat ultima comandă individuală.

Retur

Condiții de Returnare

Dacă nu sunteți mulțumiți de produsele achiziționate, le puteți returna, și veți primi banii înapoi !

Produsele pot fi returnate fără nici un motiv, în maxim 14 zile calendaristice de la data facturii, prin curier la adresa Str. Anina nr. 13/ 14, 400626 Cluj-Napoca, jud. Cluj, pt. S.C. GREEN LIVING S.R.L.

Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, și anume în ambalajul original cu toate accesoriile intacte și împreună cu documentele atașate. Deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și că produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor dumneavoastră.

Pentru retur trebuie să trimiteți o cerere prin care solicitați returul, și totodată să atașați factura și chitanța, sau copie după factură și chitanță, în cazul în care returnați doar o parte din produse.

Costurile livrării vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza în cel mult 30 de zile lucrătoare din ziua acceptării returului de către Societate, în contul bancar pe care îl pune la dispoziție cumpărătorul sau în cazul plății online prin card, pe același card utilizat la tranzacționare. Se va rambursa doar contravaloarea produsului, fără cheltuielile inițiale de livrare.

Suma pe care clientul îl primește înapoi va fi exact prețul cu care clientul a achiziționat produsul respectiv, chiar dacă între timp prețul acelui produs s-a modificat.

În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, returul poate fi refuzat. In cazul în care clientul preferă reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa.